خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد

اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت ۲۲۰ کیلومتر از راه‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از عملیات اجرایی لکه گیری و روکش آسفالت ۲۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شریانی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۰۸۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴

اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت ۲۲۰ کیلومتر از راه‌های استان همدانمصطفی پناهنده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از عملیات اجرایی لکه‌گیری و روکش آسفالت ۲۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شریانی استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان همدان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این اقدام به منظور افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی و رضایت‌مندی کاربران جاده ای در حال انجام است، افزود: این طرح به شکل جهادی و ضرب الاجل با استفاده از توان نیروهای راهداری استان در قالب ۱۸ اکیپ امانی و پیمانی در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: همدان- کرمانشاه، همدان- ملایر، همدان-تهران، ملایر- بروجرد، ملایر - اراک، تویسرکان - خیرآباد و جوکار- تویسرکان از جمله محورهای شریانی استان است که عملیات ترمیم و بهسازی آسفالت، درزگیری، لکه‌گیری و روکش آسفالت آن در قالب این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه بهسازی و ایمن‌سازی نقاط پرحادثه از مهم‌ترین رویکردهای این مجموعه است، یادآور شد: امیدواریم با انجام این اقدامات علاوه بر رفاه حال مسافران، شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان نیز باشیم.

پناهنده بیان داشت: موضوع ارتقای ایمنی راه‌ها امری مستمر است و پایانی ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار