فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) کرج در مجموع از واریز 250 میلیون تومان وجه نقد به حساب خانوادگی دانش آموزان بی بضاعت کرج در اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۳۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ زنجانی فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) کرج ضمن تبریک عید سعید فطر و جشن عبادت وبندگی به تمام مسلمانان جهان اظهارداشت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه مواسات وهمدلی به صورت سراسری در روز چهارشنبه 7 خرداد برگزار خواهد شد.

وی افزود: جامعه هدف این مرحله از رزمایش دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند که به دلیل تاثیرات منفی و اقتصادی شیوع بیماری کرونا معیشت و آموزش آنان با مشکل جدی مواجهه هستند.

وی با بیان اینکه به فضل خداوند متعال و کمک خیرین و همکاری ارگان ها و نهاد ها در این مرحله مبلغ 250 میلیون جمع آوری شده است، ابراز داشت: دانش آموزان بی بضاعت توسط مدیران محترم مدارس شناسایی شدند و ان شاء الله در مرحله سوم مبالغی را به حساب خانوادهای این دانش آموزان واریز خواهد شد.

سرهنگ زنجانی در ارتباط با نحوه اجرای متفاوت مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه، عنوان کرد:  ما به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر کمک های بسته های حمایتی در مراحل قبلی رزمایش کمک مومنانه، لذا مرحله سوم را بر اساس کمک های نقدی برنامه ریزی کردیم که الویت اصلی آن دانش آموزان مدارس استثنایی محدوده سرزمینی ناحیه امام حسین (ع) کرج می باشد.

فرمانده ناحیه امام حسین (ع) در پایان خاطر نشان کرد: کمک های مومنانه  بعد از ماه مبارک رمضان نیز ادامه پیدا خواهد کرد، رسیدگی به محرومان جامعه وظیفه انسانی الهی و انقلابی همه افراد است و لذا از همه عزیزان درخواست می کنیم با پیوستن به پویش همدلی محله مهربانی و شماره گیری کد دستوری#313×4×733× ما را در استمرار این امر خداپسندانه یاری کنند.

ارسال نظرات