فرمانده سپاه آمل در گفت و گو با بسیج مطرح کرد

پایگاه‌های مقاومت بسیج،مرکز ثقل کارهای فرهنگی در شهر/ تداوم نهضت محلات اسلامی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی

فرمانده سپاه آمل در گفت و گو با بسیج، پایگاه‌های مقاومت بسیج را مرکز ثقل کارهای فرهنگی در شهر دانست.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۷۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
سرهنگ جابر عسگری  پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح ۲ پایگاه مقاومت در گفت و گو با خبرنگار بسیج در آمل،  بر ضرورت تقویت پایگاه‌های بسیج و محلات در این شهرستان توسط سپاه تاکید کرد و گفت: پایگاه محوری، بسیج محوری و محله‌محوری باید اساس و مبنای برنامه ریزی مجموعه سپاه در شهرستان‌ها باشد و این سه بخش تقویت شود.

فرمانده سپاه آمل پایگاه‌های مقاومت بسیج را محل تجمع، همدلی، همراهی و مرکز ثقل کارهای فرهنگی در شهر  دانست و افزود: تفکر بسیجی و انقلابی در مساجد تشکیل و گسترش پیدا می‌کند و قطعا روستائیان عزیز طعم نعمت و حس امنیت را با حضور گشت‌های محله محور بسیجیان چشیدند و قطعا موضوعات فرهنگی، مذهبی و اعتقادی در جهت تقویت انقلاب اسلامی از اینجا به روستا و محلات تزریق می‌شود.

عسگری با بیان اینکه فرمانده پایگاه با جذب جوانان به بسیج باید در پربار کردن مساجد نقش مهمی ایفا کند، ادامه داد: نهضت محلات اسلامی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع مشکلات به دست خود مردم شکل گرفت و باید با قوت تداوم یابد و حضور در مراسمات دینی و مذهبی در مسجد باید با حضور پررنگ جوانان باشد.

فرمانده سپاه آمل با تصربح براینکه باید به سمت آزادسازی خرمشهر‌هایی برویم یادآور شد: ما در این پایگاه‌های مقاومت بسیج برای آزادسازی خرمشهر‌هایی حرکت کردیم که بخشی از آن در فتنه ۷۸،۸۸ و ۹۸ رخ داد و اتفاقات خوبی به همت و برکت بسیج همیشه در صحنه افتاد که صحنه را به نفع انقلاب اسلامی و بسیج برگردانند.
به گزارش بسیج؛ همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، ۲ پایگاه مقاومت بسیج در روستا‌های دو تیره و شاه کتی از بخش دابودشت شهرستان آمل با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، بخشدار و جمعی از بسیجیان و اهالی این روستا‌ها افتتاح شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها