کرونا، آتش‌سوزی و زلزله/کهگیلویه و بویراحمد در محاصره بحران‌ها!

کهگیلویه و بویراحمد در محاصره زلزله، آتش‌سوزی و کرونا قرار گرفته است و تعداد مبتلایان به کرونا در استان بازهم افزایش یافت.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۷۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، پنجمین روز از خرداد ماه ۹۹ درحالی به نیمه رسیده که باید گفت کهگیلویه و بویراحمد در محاصره بحران‌ها قرار گرفته است.

پس لرزه‌های زلزله ۵.۲ ریشتری که روز گذشته گچساران و شهرهای کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند تمامی ندارد و امروز این شهرستان در چند نوبت لرزید.

از سوی دیگر آتش‌سوزی کوه‌های گچساران که عصر جمعه شروع شده بود و روز گذشته کاملا مهار شده بود دوباره شعله‌ور شد و بالگردهای آبپاش و بالگردهای ۲۱۴ در تلاش برای خاموشی آتش هستند.

اما از سوی دیگر مبتلایان به کرونا بازهم افزایش داشت و از 139 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج؛ 7 مورد مثبت گزارش شده است.

پرویز یزدان‌پناه بیان کرد: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به 641 بیمار رسید.

وی افزود: از شمار مبتلایان جدید استان 1 بیمار زن در شهرستان کهگیلویه، 1 بیمار مرد در شهرستان بویراحمد، 2بیمار مرد و 2 بیمار زن در شهرستان گچساران و 1 بیمار مرد در شهرستان چرام است.

این مسوول عنوان کرد: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی مهم‌ترین راه کنترل شیوع کرونا است و از عموم مردم تقاضا داریم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: همچنین از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه ۴۰۳۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار