خبرهای داغ:

صحن‌های میعادگاه منتظران گشوده شد

صحن‌های مسجد مقدس جمکران، امروز با حضور خادمان و خانواده شهیدان به روی منتظران امام عصر (عج) باز شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۸۲
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی اماکن مقدس، گفت:در‌های این مکان مقدس از ساعت هفت امروز با حضور جمعی از علما، خانواده‌های شهیدان و خادمان به روی زائران بازگشایی شد.

وی افزود: در‌های مسجد مقدس جمکران همزمان با دیگر اماکن مقدس از امروز پنجم خرداد ماه از ساعت ٧ الی ١٨ بر روی زائران باز است.

حسین آبادی ادامه داد: باب الشهدا و باب المعصومه (س) برای ورود زائران به مسجد باز خواهند شد و تمام صحن‌های این مکان مقدس با حفظ فاصله گذاری اجتماعی پذیرای زائران است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه طبق پروتکل‌های اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زائران باید تمام وسایل شخصی مورد نیاز اعم از ماسک، دستکش، مهر، تسبیح، سجاده، قرآن و کتاب ادعیه، چادر و ... را به همراه داشته باشند، بیان کرد: داشتن هرگونه تغذیه و خوراکی به جز آب آشامیدنی ممنوع اعلام شده و مسجد جمکران نیز از ارائه این خدمات معذور است.

حسین آبادی افزود: تا اطلاع ثانوی هیچ گونه مراسم و تجمعی در مسجد مقدس جمکران برگزار نخواهد شد و از زائران نیز درخواست می‌کنیم به هیچ عنوان تجمعی در مسجد نداشته باشند.

وی اضافه کرد: زائران در محل‌هایی که از سوی خادمان مشخص شده مستقر شوند تا با رعایت دستورالعمل‌ها بتوانیم این مرحله از بازگشایی را به خوبی سپری کنیم.

انتهای پیام
ارسال نظرات