جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز خبر داد؛

توزیع ۵۰ هزار بسته مواد غذایی در استان البرز/ رزمایش مواسات ادامه دارد

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز با اشاره به توزیع ۵۰ هزار بسته مواد غذایی در قالب مرحله سوم رزمایش مواسات گفت: این رزمایش در استان البرز ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۹۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار اکبر عنایتی اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا اقدامات بسیج سازندگی در راستای مقابله با ویروس کرونا در استان البرز آغاز شد.

وی افزود: با دستور مقام معظم رهبری در مورد کمک به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا کمک‌های معیشتی، کمک‌ها با انسجام بهتری در لبیک به فرمایشات ایشان آغاز شد.

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز با اشاره به اینکه مرحله اول این رزمایش همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان انجام شد، بیان کرد: در مرحله دوم که نیمه ماه مبارک رمضان بود، 50 هزار بسته مواد غذایی با کمک خیران جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

وی  توزیع بسته های  افطاری را یکی دیگر از اقدامات انجام شده در بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: در این راستا 30 هزار بسته مواد غذایی با کمک بنیاد علوی آماده سازی و بین 17 محله طرح کرامت توزیع شد.

پاسدار عنایتی با عنوان اینکه مرحله سوم رزمایش مواسات هفتم خرداد در استان البرز انجام می‌شود، تصریح کرد: در این مرحله نیز 50 هزار سبد غذایی آماده سازی و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

جانشین سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: طبق ابلاغیه ستاد مرکزی، فعالیت این رزمایش ادامه دار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها