رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد:

شاعران خلیل آبادی در شب شعر “محراب سرخ” حضور سبزی داشتند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد از حضور سبز شاعران خلیل آبادی در شب شعر "محراب سرخ" خبر داد و گفت: با ارائه برنامه‌های فرهنگی هنری می‌توانیم بسیاری از مفاهیم ارزشی را به جامعه خصوصا جوانان که جامعه هدف هستند انتقال دهیم.
کد خبر: ۹۲۴۴۳۰۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
مریم افتخاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اظهار داشت: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و روزقدس شب شعر محراب سرخ با حضور نماینده منتخب شهرستان‌های ترشیز بزرگ و با همکاری کانون بسیج هنرمندان دو شهرستان کاشمر و خلیل آباد و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی دو شهرستان برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه تیم ۶ نفره شاعران خلیل آباد با سروده‌های زیبا و مفهومی خود توانستند حاضرین درجلسه را مجذوب کنند، خاطرنشان کرد: با ارائه برنامه‌های فرهنگی هنری می‌توانیم بسیاری از مفاهیم ارزشی را به جامعه خصوصا جوانان که جامعه هدف هستند انتقال دهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلیل آباد همچنین تصریح کرد: هدف از برگزاری این شب شعر انس و مودت شاعران و تشویق به سرودن اشعاری با مضامین شهادت، مقاومت و مفاهیم بلند مذهبی و انقلابی بود.

وی با بیان اینکه در پایان این مراسم از چندتن از شاعران برجسته دو شهرستان تجلیل شد، اذعان کرد: شب شعر محراب سرخ، اولین برنامه فرهنگی هنری است که در سال ۹۹ و پس از تاخیری که به دلیل بیماری کرونا حادث شده بود، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و پخش زنده در فضای مجازی به صورت مشترک با شهرستان کاشمر برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها