خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) همدان:

حماسه تاریخ‌ساز سوم خرداد باید به نسل جوان معرفی و تبیین شود

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) همدان گفت: حماسه تاریخ ساز سوم خرداد باید به نسل جوان معرفی و تبیین شود چراکه پر از افتخار و سربلندی برای نسل جوان و ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۴۴۳۰۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

حماسه تاریخ‌ساز سوم خرداد باید به نسل جوان معرفی و تبیین شودسمیه زهره‌وند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: خرمشهر یک رویداد عظیم و به یادماندنی و یک حماسه ملی است.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردم در صحنه‌ها است، گفت: فتح خرمشهر با ک نبرد عادی به آغوش میهن عزیزمان ایران بازنگشت بلکه حماسه فتح خرمشهر با یک حرکت عظیم مبتنی بر معنویت انگیزه‌ها و ارزش‌های الهی بود.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت زهرا (س) همدان افزود: حماسه تاریخ ساز سوم خرداد باید به نسل جوان معرفی و تبیین شود چراکه پر از افتخار و سربلندی برای نسل جوان و ملت ایران اسلامی است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی فتح خرمشهر بیان کرد: امسال برنامه فتح خرمشهربه دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

زهره‌وند ابراز داشت: مسابقه دارت با هدف استکبارستیزی، ختم قرآن به نیت شهدای عملیات بیت المقدس و شهید شاخص سال 99 شهید «سید احمد برقعی» و برپایی نمایشگاه با موضوع شمیم دلدادگی، دلنوشته و... از جمله برنامه‌های این حوزه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات