خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 347 مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد هفت مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۹۲۴۴۳۳۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲

برقراری 347 تماس با سامانه 125 همدانآتشپاد محمدرضا بیاناتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، سه عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در۲۴ ساعت فعالیت در 5 خرداد ماه بوده است.

وی گفت: شهروندان همدانی روز گذشته 347 مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد هفت مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه 10 تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده است، گفت: تماس‌های برقرار شده با سامانه 125 همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل 37 تماس اشتباه و متأسفانه 293 مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

وی اضافه کرد: عملیاتهای انجام شده در این مدت سه مورد آتش‌سوزی شامل حریق ساختمان نیمه کاره در شهید زمانی، حریق ضایعات در بلوار سیدجمال الدین و نشت سوخت خودرو در تپه عباس آباد بوده و همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات حیوانات در خیابان طالقانی و بلوار جانبازان و دو مورد مهار حیوانات در میدان قائم و میدان امام حسین (ع) بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات