خبرهای داغ:
صمدیان گفت: موسسه خیریه حضرت رقیه تا امروز50 نمایندگی در کل کشور برپا کرده است که برخی با کمک سپاه و برخی با کمک کمیته امداد صورت گرفته تا بتوانیم خدمات موسسه را به طور خدمات اجتماعی عادلانه در سطح کشور انجام دهیم.
کد خبر: ۹۲۴۴۴۲۸
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت افتتاح نمایندگی موسسه خیریه حضرت رقیه(س) در استان قزوین، مراسمی با حضور مسوولان کشوری این موسسه و مسوولان استانی برگزار شد.


صمدیان، مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه(س) در این مراسم اظهار کرد: موسسه خیریه حضرت رقیه تا امروز50 نمایندگی در کل کشور برپا کرده است که برخی با کمک سپاه و برخی با کمک کمیته امداد صورت گرفته تا بتوانیم خدمات موسسه را به طور خدمات اجتماعی عادلانه در سطح کشور انجام دهیم.

وی با یادآوری این موضوع که 300 جهیزیه در رزمایش همدلی استان قزوین با مشارکت نهادهای انقلابی به زوج های جوان اهدا شده است، گفت: بحث مهم، بحث بالابردن پرچم انقلاب به ویژه در مناطق مرزی است. وقتی خدمات بیشتری به استان های مرزی ارائه گردد موجب ایجاد امنیت پایدار از طریق خدمات اجتماعی می شود.

صمدیان با اشاره به خدمات موسسه گفت: خدمات این موسسه شامل توزیع مواد خوراکی بین نیازمندان، اعزام به مشهد مقدس، ساخت سرویس های بهدلستی، تجهیز مدارس و مساجد و غیره می باشد و تمام خدمات با تهیه کالای ایرانی در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری بوده که تا امروز مبلغی حدود ۲۰۹ میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه تبیین کرد: این موسسه با 30 نهاد انقلابی در کشور همکاری و فعالیت دارد که در رأس آنها سپاه می باشد و فهالیت های مشترک حمایت از ایتام تا حمایت از بخش تولید را در بر می گیرد.

وی در خاتمه با یادآوری فعالیت های موسسه در امر ازدواج آسان و کمک به زوج های جوان گفت: سال گذشته حدود 30 هزار جهیزیه از طریق موسسه حضرت رقیه در سطح کشور توزیع شده که بنا داریم این امر را وسعت بخشیم.

1010/پ309/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها