خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان از توزیع ۱۱۰ بسته غذایی رایگان «هدیه رهبری» بین کارگران فصلی در کاشان در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۴۹۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

به گزارش سرویس بسیج کارگری خبرگزاری بسیج از کاشان، سرهنگ کریم اکبری: امروز تعداد ۱۱۰ بسته غذایی رایگان «هدیه رهبری» از سوی قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی کاشان در قالب رزمایش کمک مومنانه بین کارگران فصلی در میادین جهاد، شهید زجاجی و شهید زارع مجرد این شهرستان توزیع شد.

وی ارزش ریالی هر یک از این بسته غذایی را ۲ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این مرحله ۱۱۰ نفر از کارگران فصلی در میادین شهرستان کاشان از بسته‌های غذایی رایگان «هدیه رهبری» بهره‌مند شدند.

سرهنگ اکبری با تأکید بر حفظ شأن و کرامت انسانی در توزیع اقلام حمایتی افزود: به منظور حفظ کرامت کارگران، از ۱۱۰ نفر از این قشر زحمتکش به بهانه انجام کار به مکانی از پیش تعیین شده دعوت و بسته‌های غذایی به آن‌ها اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان یادآور شد: کارگران فصلی در شهرستان کاشان یکی از گروه‌هایی هستند که در شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب را متحمل شده اند و نیاز بیشتری به حمایت‌های کمک‌های مومنانه دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها