خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) صالح‌آباد خبر داد

توزیع 185 بسته مواد غذایی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه شهر صالح‌آباد

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) صالح آباد گفت: در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه شهر صالح‌آباد مبلغ 10 میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری شده و 185 بسته مواد غذایی و بهداشتی به همت خیرین و بسیجیان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۵۷۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

توزیع 185 بسته مواد غذایی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه شهر صالح‌آبادطلایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: همزمان با عید فطر مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در راستای لبیک به بیانات امام خامنه‌ای(مدظله العالی) برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

وی افزود: در این رزمایش مبلغ 10 میلیون ریال کمک نقدی جمع‌آوری شده و 185 بسته مواد غذایی و بهداشتی شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارانی، رب گوجه، کنسرو ماهی، قند، چای، خرما و مواد ضدعفونی کننده در مجموع به ارزش 191 میلیون و 750 هزار ریال به همت خیرین و بسیجیان تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) صالح آباد ادامه داد: پرداخت 162 میلیون ریال وام قرض الحسنه به هفت نفر از اعضای صندوق، تولید یک هزار و 500 عدد ماسک در کارگاه این حوزه، تغذیه محتوایی در فضای مجازی و همچنین ارسال ۲ هزار و ۸۱۵  پیامک با موضوع توصیه‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز از اقدامات دیگر این حوزه بوده است.

وی بیان داشت: تهیه و توزیع 40 پرس غذای گرم دربین نیازمندان، 3 میلیون و 220 هزار صلوات به نیت تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان(عج) و رفع بلایا و همچنین قرائت زیارت عاشورا و آیه الکرسی توسط 2 هزار و 500 نفر از سایر اقدامات این حوزه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات