تمدید مهلت شرکت در جشنواره" بوی بهار می‌رسد" تا ۲۰ خردادماه

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان با اشاره به ارسال ۱۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی «بوی بهار می‌رسد»؛ از تمدید مهلت شرکت در جشنواره تا ۲۰ خردادماه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۵۷۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، کیانوش کشوری امروز  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با انتشار فراخوان جشنواره ادبی «بوی بهار می‌رسد» از پانزدهم فروردین ماه سال جاری تا کنون در مجموع حدود ۱۴۰ اثر در دو بخش شعر و داستان در گروه‌های سنی مختلف به دبیر خانه جشنواره رسیده است.

 

وی هدف از برگزاری این جشنواره را پاسداشت تلاش‌ها و زحمات مدافعان سلامت و تقویت روحیه در مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا در بین اقشار مختلف با رویکرد فرهنگی هنری دانست.

 

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری لرستان گفت: آثار این جشنواره در دو بخش شعر و داستان شامل (شعر فارسی، شعر بومی، شعر طنز فارسی و شعر طنز بومی) و (داستان کوتاه، داستانک) دریافت می‌شود.

 

کشوری همچنین امید، همراهی و همدلی مردمی تا شکست کامل بیماریکرونا، تقدیر از پاسداران تندرستی مردم به ویژه پرستاران و پزشکان، تقبیح سودجویان و سوداگران جان مردم از جمله محتکران و گران فروشان مایحتاج بهداشتی و تغذیه، تجلیل از جوانمردی، دست گیری و یاریگری های اقشار مختلف مردم نسبت به هموطنان خود را از موضوعات و محورهای جشنواره ذکر کرد.

 

وی، از تمدید مهلت شرکت در جشنواره خبر داد و افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره ادبی می‌توانند تا ۲۰ خردادماه بر اساس شرایط قید شده در فراخوان آثار شعر و داستان خود به نشانی اینترنتی Afarineshadabi@yahoo.com ایمیل کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات