خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه قزوین در دیدار مدیر حوزه علمیه قزوین، گفت: راهبرد قرارگاه پیشرفت و آبادانی بر مبنای مشارکت مردمی است
کد خبر: ۹۲۴۴۵۸۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ حمزه برین، معاون اجرایی و جانشین قرادگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در دیدار مدیر حوزه علمیه قزوین، گفت: سپاه در تمامی عرصه ها با افتخار به مردم خدمت رسانی می کند و در واقع فلسفه وجودی سپاه اتصال به مردم و در کنار مردم بودن در هر شرایطی است.

 

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا سپاه نیز با کمک بسیج در کنار مردم  بوده و با تولید اقلام بهداشتی، ماسک، گان و شیلد و همچنین گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و حضور در کنار کادر درمان توانسته بخشی از نیاز کشور را در این حوزه برطرف کند.

 

معاون اجرایی سپاه استان اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت وآبادانی طی سه سال گذشته برای رفع محرومیت از مناطق محروم استان در سه دهستان زوارک در الموت شرقی، دستجرد در الموت غربی و چوقور در طارم سفلی با ۷۱ روستا مطالعه دقیق و عمیقی داشته و نیازها ومشکلات هر روستا را شناسایی و برای رفع آنها برنامه ریزی گسترده ای انجام داده است.

 

سرهنگ برین با اشاره به حضور روحانیون حوزه علمیه قزوین در روستاها با عنوان امام روستا، بیان کرد: امام روستا با توجه اینکه در روستا استقرار دارد، بهترین کسی است که می‌تواند مشکلات روستاها را شناسایی کند و با اولویت بندی مشکلات و ارائه آن به قرارگاه، با همکاری امام روستا و اهالی منطقه به صورت اولویت بندی مشکلات را مرتفع می کنیم.

 

وی ادامه داد: راهبرد و شعار قرارگاه پیشرفت و آبادانی بر مبنای مشارکت است و در واقع شناسایی نیازها و مسائل از طریق امام روستا و توسط مردم صورت می گیرد و با این راهبرد ارزش افزوده فراوانی برای مناطق محروم و کم برخوردار حاصل می شود.

 

معاون اجرایی سپاه استان قزوین به همراهی و همکاری بیش از پیش حوزه علمیه قزوین با قرارگاه پیشرفت و آبادانی در خصوص اعزام روحانیون توانمند به روستاها تأکید کرد.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها