عضو کارگروه سلامت مجمع عالی بسیج تربت حیدریه در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد:

همراهی خیرین سلامت در مسیر مقابله با بیماری کووید۱9

عضو کارگروه سلامت مجمع عالی بسیج تربت حیدریه گفت: خیرین سلامت بیش از ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تجهیزات و ملزومات مورد نیاز را تهیه و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه قرار دادند.
کد خبر: ۹۲۴۴۶۰۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۴
 مهندس کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با بیان این مطلب افزود: اگرچه افتخار خدمت دوشادوش مدافعان سلامت برایمان مهیا نبود، اما تمام تلاش خود را بکار بستیم تا در رفع بخشی از کمبود‌ها و ملزومات مورد نیاز با مشارکت خیرین گرانقدر مسیر خدمت رسانی را برای این عزیزان هموارتر کنیم.
 
وی در ادامه گفت: تامین برخی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز، ماسک، تجهیزات حفاظت فردی و دیگر ملزومات از جمله کمک‌های خیرین سلامت بوده است که با هماهنگی کامل با دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تهیه و در اختیار این عزیزان قرار داده شده است.
 
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت با قدردانی از خدمات ارزشمند مدافعان سلامت و ضمن آرزوی توفیق برای این عزیزان گفت: مجمع خیرین سلامت به عنوان بازوی دانشگاه علوم پزشکی بوده و تلاش خواهیم نمود تا در این مسیر همگام با خدمتگراران به سلامت جامعه حرکت نموده و برای توسعه خدمت به بیماران و مردم عزیز منطقه هر گونه کمکی که در توانمان باشد را به انجام رسانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها