آغاز فعالیت آموزشگاه‌های آزاد هنری شاهرود

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، از شروع مجدد فعالیت آموزشگاه‌های آزاد هنری در چارچوب شرایط اعلام شده از سوی دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۶۵۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان اظهار کرد: با توجه به بهبود شرایط عمومی ناشی از شیوع ویروس کرونا و نیز تصمیم ستاد ملی مقابله با آن تصمیم بر شروع به کار فعالیت‌های صنفی با ریسک کمتر و با رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گرفته شده است.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود افزود: آموزشگاه‌های آزاد هنری تنها در صورت رعایت پروتکل‌های اعلام شده می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
مهدیان گفت:آموزشگاه‌هایی که اطلاعات واحد آموزشگاهی خود را در سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت و کد رهگیری دریافت کرده اند می‌توانند فعالیت آموزشگاهی خود را آغازکنند.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: لازم است پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در موضوع بهداشت محیط و ضدعفونی مداوم تجهیزات و مکان مورد استفاده توسط آموزشگاه‌های آزاد هنری به دقت رعایت شود.
وی گفت: به منظور رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، آموزشگاه‌ها مکلفند از تجمع و حضور همراهان هنرجو در داخل آموزشگاه جلوگیری کنند.
مهدیان گفت:تعداد ۲۳ آموزشگاه آزاد هنری در سطح شهرستان شاهرود حضور دارند که با ابلاغ این بخشنامه، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار