فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم در استان مرکزیدر مرحله سوم رزمایش خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۱۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در آیین مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در مصلی اراک گفت: خوشبختانه به برکت تفکر انقلابی در ایران اسلامی امروز بعد از گذشت بیش از سه ماه از شیوع ویروس کرونا شاهد یک انسجام و یکپارچگی در بین مردم برای رفع مشکلات ناشی از کرونا هستیم.

کریمی اظهار کرد: ویروس کرونا علیرغم سختی ها و مشکلاتی که برای کشور و برخی خانواده ها ایجاد کرد ظرفیت های زیادی هم به شکوفایی رساند که مهمترین آن نمایش و تقویت روحیه جهاد و همبستگی در بین مردم بود.

وی ادامه داد: راه افتادن نهضت و رزمایش کمک مومنانه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری فرصت های بسیار مناسبی برای کاهش آسیب های ناشی از کرونا ایجاد کرد که امروز مرحله سوم این رزمایش را در اراک برگزار می کنیم.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: در طی این سه مرحله رزمایش ، بسیجیان استان مرکزی به وظایف خود به خوبی عمل کردند و تمام تلاش خود را در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری پای کار آوردند که قابل تقدیر است.

کریمی با اشاره به اینکه در مرحله نخست رزمایش ۵۴ هزار بسته، مرحله دوم ۲۶ هزار بسته و امروز در مرحله سوم ۴۰ هزار بسته توزیع می شود ادامه داد: جمعا ۱۲۰ هزار بسته معیشتی در استان تهیه شده که ۵۰ هزار بسته آن توسط سپاه و بسیج و مابقی آن توسط خیرین و مشارکت سایرین جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه رسانه ها با فعالیت خود بخش بزرگی از کار را در رزمایش کمک مومنانه انجام دادند و به خوبی به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند اظهار کرد: رسانه ها در طی این مدت علاوه بر اینکه ابعاد مختلف این اقدام خداپسندانه را به سمع و نظر مردم رساندند توانستند در ترویج این فرهنگ دینی و انقلابی موثر باشند.

فرمانده سپاه روح الله خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ جهاد و از خودگذشتگی بین مردم از دیگر اقدامات مهم رسانه ها بود که امروز ثمره این فعالیت ها را به خوبی مشاهده می کنیم و جا دارد از کلیه رسانه اعم از رسانه ملی، خبرگزاری ها، سایت های خبری و مطبوعات تقدیر ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات