فرمانده سپاه استان البرز گفت: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش مواسات ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در این استان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۱۳
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی اظهار داشت: امروز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی برای خانواده‌هایی که دچار مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا شدند در استان البرز در حال برگزاری است.

وی افزود: مرحله ابتدایی این رزمایش 4 اردیبهشت و مرحله دوم نیمه ماه مبارک رمضان و مرحله سوم امروز در حال انجام است.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: از ابتدای اجرای این برنامه تا‌کنون 150 هزار بسته غذایی آماده و بین نیازمندان استان توزیع  شده است.

وی اظهار داشت: در استان البرز سه مرحله رزمایش انجام شد که در مرحله اول ۵۰ هزار و ۵۰۰ بسته کمک های مردمی وخیرین، در مرحله دوم ۵۲ هزار و ۵۰۰ بسته و در مرحله سوم ۴۷ هزار و ۵۰۰ بسته آماده شده که در کل حدود ۱۵۰ هزار بسته تهیه شده است.

وی گفت: شرایط کشور به گونه ای است که هنوز تعدادی نیازمند هستند که این کمک ها ادامه یابد زیرا بعضی مشاغل هنوز نتوانسته اند سرپا شوند و حداقل های نیازهای خود را برطرف کنند.

سردار مولایی با بیان اینکه این حرکت ها کاری قلبی ومنحصر به فرد است، اضافه کرد: برای اجرای این رزمایش مردم، خیرین،‌دستگاه های مختلف همچون سپاه، پایگاه های بسیج، حوزه های علمیه، شورای شهر و شهرداری، مساجد، گروه های جهادی،‌هیات های رزمندگن و مذهبی،‌آموزش و پرورش و غیره تلاش کردند تا رزمایش اجرا و سازماندهی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها