خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامرعج در آغاز رزمایش مرحله سوم کمک مومنانه که در مسجدالنبی شروع شد گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۳۰هزار بسته معیشتی در اختیار اقشار مستضعف و آسیب دیده قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۲۸
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه که در مسجدالنبی برگزار شد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در سه مرحله ۷۷ هزار بسته معیشتی و غذایی در اختیار اقشار آسیب دیده از کرونا قرار دادیم.

 

وی گفت: کمک ها در سه مرحله با همکاری و هماهنگی سپاه، بسیج استانداری و فرمانداری ها و با مشارکت همه اقشار تهیه و توزیع شد که این بسته ها شامل کمک های نقدی و غیر نقدی بود. 

 

سرهنگ طاهرخانی تصریح کرد: در رزمایش کمک مومنانه بسته های معیشتی با همکاری مردم و مسوولان شامل قند، شکر، خرما، برنج، رب، روغن، ماکارونی، کنسرو ماهی توزیع  و با کمک بسیج مستضعفین در اختیار اقشار نیازمند قرار می گیرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: با فرمان مقام معظم رهبری، در یک خیز مردمی اجتماعی و همدلی توانستند در قالب ستاد پیشگیری و مبارزه با بحران کرونا کارنامه خوبی ارائه دهیم. تمام نهادهای مردمی حاکمیتی کارنامه موفقی داشتند و این امر درخشش و افتخاری مومنانه برای مردم خواهد بود که بر تارک تاریخ استان خواهد درخشید.

طاهرخانی در پایان ابراز امیدواری کرد کمک های مومنانه به طور مداوم و مستمر در چارچوب برنامه ریزیمدون ادامه یابد.

۱۰۰۲/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها