خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
بیانیۀ مجمع بسیج شهرستان خمینی‌شهر
هفتم خرداد سال ۵۹ نخستین دوره مجلس شورای اسلامی با یازده توصیه امام خمینی(ره) افتتاح شد که خلاصۀ آن؛ حمایت از مستضعفان و ایستادگی در برابر مستکبران بود.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۳۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ عَمَلَكَ لَيْسَ لَكَ بِطُعْمَةٍ وَ لَكِنَّهُ فِي عُنُقِكَ أَمَانَةٌ: مسئولیتی که به تو واگذار شد برایت طعمه نیست، بلکه امانتی بر گردن توست. (نامه۵ نهج‌البلاغه)

هفتم خرداد سال ۵۹ نخستین دوره مجلس شورای اسلامی با یازده توصیه امام خمینی(ره) افتتاح شد که خلاصۀ آن؛ حمایت از مستضعفان و ایستادگی در برابر مستکبران بود.
اکنون چهل سال از آن تاریخ می‌گذرد و هر چهار سال در این روز مجلسی دیگر افتتاح شده و امروز در نخستین روز از یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هنوز تا تحقق کامل این دو فریضه که همان شعار پرشعور قرآنی (أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ) است فاصله داریم و به بیان امام خامنه‌ای(حفظه‌الله) در پیام افتتاح مجلس یازدهم؛ «هنوز نمره مطلوبی در باب عدالت به دست نیاورده‌ایم».
مجلس شورای اسلامی که به تعبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی «پیشانی باشکوه و درخشان مردم‌سالاری اسلامی» و «ریل‌گذار حرکت دولت» است در این مسیر که همان راه خوشنودی خدا، حجّت خدا(ارواحنافداه) و خلق خداست، وظیفه‌ای بسیار سنگین بر عهده دارد.
امید است که مجلس یازدهم که با اکثریتی از نیروهای جوان و مؤمن شکل گرفته، قوی‌تر و پرشورتر از تمام ادوار گذشته این هدف مقدس را دنبال کند.
ضمن استعانت از خداوند متعال و استمداد از حضرت ولیّ عصر(عجل الله فرجه الشریف) برای تحقق این امر، به نمایندگان مجلس یازدهم بویژه نمایندۀ محترم مردم شهیدپرور شهرستان خمینی‌شهر جناب حجةالاسلام والمسلمین نقدعلی تبریک مجدّد گفته، برایشان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داریم و تمامی ظرفیت بسیج شهرستان را آمادۀ یاری رساندن به ایشان در این جهاد مقدس در عرصه‌های علمی و عملی اعلام نموده، مطالبه‌گری در این راستا را نیز وظیفۀ جدّی شجرۀ طیّبۀ بسیج می‌دانیم.

در پایان از خدمات و مواضع انقلابی جناب آقای حاج سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در دوره‌های هشتم و دهم مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری کرده، برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

سیدمحمدمهدی ابطحی
رئیس مجمع بسیج شهرستان خمینی‌شهر

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها