امروز قطعه دوم از محور ازنا_شازند به طول ۱۱ کیلومتر افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۴۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  امروزبا حضور استاندار لرستان و جمعی از مسوولان استان قطعه دوم از محور ازنا_شازند به طول ۱۱ کیلومتر افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

سیدموسی خادمی استاندار لرستان در خصوص این پروژه گفت: این محور از محورهای مهم، حادثه خیز و پرخطر لرستان است که از ابتدای دوره مسئولیتم همواره به عنوان یک پروژه مهم و کلیدی مورد تاکید قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به محدودیت اعتبارات مالی گفت: علیرغم کمبود و محدودیت اعتبارات مالی هم از اعتبارات ملی و هم از اعتبارات استانی کمک های خیلی زیادی انجام شده تا بتوانیم پروژه را به نتیجه برسانیم و خوشبختانه با همکاری خوب  نماینده شهرستان ازنا توانستیم اعتبارات خوبی را در سطح ملی برای این پروژه جذب کنیم.

 

 استاندار لرستان در خصوص جزئیات این پروژه گفت: در حال حاضر ۳۵ کیلومتر  این محور در استان لرستان کلاً تعیین تکلیف شده و یک قطعه آن بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش می‌کنیم تا هفته دولت به نتیجه برسد. قطعه دوم به طول ۱۱ کیلومتر با اعتباری معادل ۳۰ میلیارد تومان است که امروز به بهره برداری رسید و قطعه سوم که حدوداً کمتر از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبار خوبی در بودجه امسال برای آن در نظر گرفته شده که باید سرعت کار را بیشتر کنیم.

 

خادمی تصریح کرد: بخش اصلی حادثه‌خیز این محور را همین قطعه دوم شامل می‌شود که امروز به نتیجه رسید.

 

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل مابقی پروژه، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این پروژه مردم، احساس آرامش بیشتری در این جاده داشته باشند.

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: این پروژه از سال ۹۶ تاکنون در حال اجراست و در سال ۹۶ یازده میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده و در  دو سال اخیر حدود ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص داده شده که امیدواریم با سرعت تمام کار را به نتیجه برسانیم.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات