طاهری گفت: آمریکا با مشاهده اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی و اعزام چندین نفتکش به ونزوئلا به نحوی با تحریم ناجا پاتک روانی به ما زده است.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۵۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، ابراهیم طاهری در گفتگو با خبرنگار ما؛ اقدام آمریکا در تحریم ناجا را در ادامه اقدامات خصمانه علیه ایران دانست و گفت: آمریکا حداقل ۴۰ سال است که بدون هیچ عقلانیتی ایران را مورد تحریم‌های ظالمانه خود قرار داده و در تحریم ناجا نیز اوج وقاحت خود را نشان داده است چرا که حوزه فعالیت ناجا برون مرزی نیست و از ساختار‌های امنیتی درونی ایران محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: آمریکا با تحریم ناجا بیشتر به دنبال ایجاد جنگ روانی در ایران بوده تا نیروی انتظامی را در مقابل مردم قرار دهد و این ذهینت را در مردم ایجاد کند که یکی از دلایل اعمال فشار بر ایران، ناجا بوده است، اما همه می‌دانند که تاکنون نیروی انتظامی جز صلح و امنیت، آسایش و عزت برای ایران چیزی نداشته و بعد از این نیز همین خواهد بود.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه یزد با بیان اینکه اقدامات آمریکا و فشار بر ایران هیچگاه نمی‌تواند او را به هدفی که دنبال می‌کند برساند، عنوان کرد: تیر آمریکایی‌ها به سنگ خورده و به اندازه کافی وجهه عمومی آمریکا در نیز ایرانی‌ها سیاه شده فلذا نیازی به تحریم ناجا نبود بنابراین این اقدامات جز ننگ و وقاحت چیز دیگری برای آن‌ها ندارد.

طاهری عنوان کرد: آمریکا با مشاهده اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی و اعزام چندین نفتکش به ونزوئلا به نحوی با تحریم ناجا پاتک روانی به ما زده است و از این طریق خواسته تا اقدام ایران در این زمینه را جبران کرده باشد، اما با هیچ کدام از این اقدامات به جایی نخواهد رسید.
ارسال نظرات