عضو فعال بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: شهید شمس‌الدینی در راه سلامت به شهادت رسید و خدمات او در ایجاد نقاهتگاه یزد و خدماتی که در ابتدای بحث مبارزه با کرونا ارائه دادند از یاد نخواهد رفت.
کد خبر: ۹۲۴۴۸۶۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج  به نقل از فارس، مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه با هدف لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی به همت خیرین و سپاه در یزد برگزار شد.

در این مراسم فاطمه امیدواری با اشاره به توزیع ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اظهار داشت: این جهیزیه‌ها مقدماتی است که نیاز اولیه زوج هارا را برای شروع زندگی مشترک فراهم می‌کند.

مسئول فرهنگی و خانواده سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که در تهیه این جهیزیه از کالای ایرانی استفاده شده است، تصریح کرد: ارزش هر جهیزیه ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

در ادامه مهندس نقی زمانی با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: از ابتدای بروز بیماری کرونا برای شناخت این بیماری، ایستگاه غربالگری در نقاط مختلف استان تشکیل دادیم و همچنین با تشکیل درمانگاه غربالگری در دو نقطه از شهر به همکارانمان در حوزه درمان کمک کردیم.

عضو فعال بسیج جامعه پزشکی استان یزد ادامه داد: در حوزه بهداشت، بسیج جامعه پزشکی با همکاری سایر اقشار جهت ساماندهی کمک‌های مردمی در گندزدایی در سطح استان کار نظارت و پایش این برنامه را به عهده داشت.

کارشناس بهداشت معاونت بهداشت و درمان استان یزد در پایان با اشاره به اینکه اولین شهید سلامت استان یزد عضو بسیج جامعه پزشکی بودند، خاطرنشان کرد: شهید شمس‌الدینی در راه سلامت به شهادت رسیدند و خدمات ایشان در ایجاد نقاهتگاه یزد و خدماتی که در ابتدای بحث مبارزه با کرونا ارائه دادند از یاد نخواهد رفت.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات