خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

دستگیری سارق اماكن خصوصی و کشف 25 فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف 25 فقره سرقت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۳۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

دستگیری سارق اماكن خصوصی و کشف 25 فقره سرقت در همدانسردار بخشعلی کامرانی صالح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از ساختمان‌های نیمه کاره و اماکن در سطح شهرستان همدان با این شیوه و شگرد که سارقان با یک دستگاه وانت بار سفید رنگ و تخریب قفل در باغات و ساختمان‌های نیمه کاره و کارگاه‌ها اقدام به سرقت وسایلی از قبیل آهن آلات و لوله‌های آب مزارع کشاورزی و دستگاه کف‌کش و ... می‌کردند که مراتب به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات پلیسی و بررسی دوربین های مداربسته شماره پلاک خودرو مورد شناسایی قرار گرفت و راننده خودروی مورد نظر با همكاری‌های مردم و انجام اقدامات پلیسی شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در حوالی یکی از خیابان‌های محل سکونت خود دستگیر و به پلیس آگاهی همدان انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در ابتدا متهم منکر هرگونه سرقت بوده لیكن در مواجهه با دلایل، مدارک و مستندات ناچاراً لب به اعتراف گشوده و به 25 فقره سرقت با همدستی یكی از دوستانش به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال معترف شد.

وی بیان داشت: محل‌های سرقت و مالباختگان با راهنمایی متهم شناسایی و در ادامه خریداران اموال مسروقه نیز دستگیر و در بازرسی از منزل متهمان و مالخران یک دستگاه موتورسیکلت و اموال مسروقه کشف شد.

سردار کامرانی‌صالح ابراز داشت: پرونده به دادسرا ارسال و هر چهار متهم با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات