خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خبرداد

آبرسانی سیار به روستاهای «غیزانیه» توسط گروه‌های جهادی

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: گروه‌های جهادی پس از به وجود آمدن مشکل برای مردم غیزانیه و با توجه به گرم شدن هوا تدارک دیده‌اند که به صورت سیار به این مردم آبرسانی کنند.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۴۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، یونس زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با کمک‌رسانی به روستاهای غیزانیه، اظهار کرد: بسیج سازندگی با آبفا روستایی تفاهم‌نامه‌ای بسته و برنامه‌ریزی شده که برای روستاهایی که شبکه ندارند، شبکه آب ایجاد شود.

وی عنوان کرد: گروه‌های جهادی ما پس از به وجود آمدن مشکل برای مردم غیزانیه و با توجه به گرم شدن هوا تدارک دیده‌اند که به صورت سیار به این مردم آبرسانی کنند.

مسئول مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: حوزه بسیج شهید تندگویان تانکرهای آبرسانی را به آبفا روستایی تحویل داده تا اقدامات آبرسانی سریعتر انجام شود.

وی عنوان کرد: گروه جهادی دست سردار سلیمانی نیز از روزهای قبل در قالب کمک مومنانه و رزمایش مواسات در استان وارد میدان شده و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم غیزانیه مورد ظلم واقع شده‌اند، بیان کرد: بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان از سالها قبل در روستاهای غیزانیه برای مهار کانون ریزگردها وارد عمل شد و کارهای خوبی را اجرا کرد و اکنون نیز برای بحث آبرسانی سیار وارد عمل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها