خبرهای داغ:
باحضور جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر(عج)خوزستان برگزار شد

اهدای 100 جهیزیه به زوج‌های جوان توسط سپاه خوزستان

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: به مناسبت عید فطر 100 جهیزیه توسط سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان به زوج‌های جوان بی‌بضاعت اهدا شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۵۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، نعمت باقری جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در لبیک به امر رهبر معطم انقلاب در بحث رزمایش و کمک مؤمنانه دو اقدام مهم و ضروری صورت گرفت، بخش اول این اقدام تامین معیشت و توزیع بسته‌های غذایی به نیازمندان بود که امروز نیز مرحله سوم آن در مسجد جامع خرمشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بخش دوم این رزمایش اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان است، مرحله اول اهدای جهیزیه در عید نوروز اجرا شد که در آن 100 جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد و اکنون نیز به مناسبت عید فطر نیز 100 جهیزیه به زوج‌های جوان بی‌بضاعت اهدا شد.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: ما در اهدای جهیزیه دو محور اساسی را دنبال می‌کنیم، محور ابتدایی تشویق جوانان به ازدواج و کمک به خانواده‌ها برای کاهش هزینه‌های ایجاد یک زندگی جدید و محور دوم لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از کالاهای ایرانی و داخلی است که تمام این جهیزیه‌ها تولید کارخانه‌های داخلی است.

باقری با تاکید بر اینکه جهیزیه اهدا شده 13 قلم است، عنوان کرد: ارزش هر جهیزیه اهدا شده 12 میلیون تومان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار