خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوزستان:

نهادهای علمی-پژوهشی بسیج برای مبارزه با کرونا برای کمک به کادر درمان تلاش می‌کنند

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) استان با اشاره به تلاش گروه‌های جهادی و پژوهشی سپاه و بسیج در امور مبارزه با ویروس کرونا گفت :کادر درمان از مردم توقع دارند که مردم بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی را رعایت کنند.
کد خبر: ۹۲۴۴۹۵۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردارسرتیپ حسن شاهوارپور امروز در آیین رونمایی از دستاوردهای علمی گروه جهادی شهید خرمی اظهارداشت : با توجه به ضرورت امر در مبارزه با ویروس منحوس کرونا گروه‌های پژوهشی وعلمی و جهادی سپاه و بسیج استان وظیفه خود دانستند که کادر درمان در این مسیر یاری کنند به همین گروه جهادی شهید خرمی در دزفول دستگاهی را برای ضدعفونی دست‌ها طراحی و ساخته است.

 

فرمانده ولی عصر(عج) استان با اشاره به تحریم ظالمانه آمریکا در این ایام سخت کرونا ما را نسبت به خود‌باوری و خود‌کفایی بیشتر ترغیب می‌کند.

سردار شاهوارپور گفت : این دستگاه ضد عفونی کننده نسبت به نمونه خارجی بسیار ارزان تر و با قابلیت‌های بیشتر‌ی است و این دستگاه‌ها می‌توانند در ورودی‌های پاساژها و مراکز خرید و بیمارستان‌ها قرار بگیرند و اولویت ما هم دربهره‌برداری از این دستگاه در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها هست و این دستگاه بسیار در روند پیشگیری رکونا موثر واقع شده وپروژه‌های اینچنینی در حال انجام است.

وی در ادامه با تشکر از تمامی کادر درمان و تمامی کسانی که در خط اول مبارزه با ویروس کرونا هستند اظهار داشت: یکی دیگر از گروه‌های ما برای نشان دادن تلاش های پزشکان و پرستاران اقدام به ساخت مستندی ویدیویی با حضور در بیمارستان ها کرد که بتواند تلاش های خالصانه این عزیزان را در خط اول مبارزه را به مردم نشان دهند.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار