خبرهای داغ:
سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر خبر داد
سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر از حریق در منزل مسکونی حوالی میدان امام زاده عبدالله(ع) ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۰۱۰
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲

حریق در منزل مسکونی حوالی میدان امام زاده عبدالله(ع) ملایرحسین روستایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: تماس تلفنی یکی از اهالی منطقه مسکونی میدان امام زاده عبدالله(ع) با سامانه ۱۲۵ مبنی بر رویت حریقی در یکی از منازل آدرس ذکر شده اطلاع داده شد که به محض اطلاع سریع دو دستگاه خودروی سنگین همراه آتش‌نشانان با تجهیزات کامل به محل اعلام شده حرکت کردند.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتداء اقدام به قطع کنتور گاز و برق ساختمان مذکور و سپس اقدام به اطفاء حریق کردند.

سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر عنوان کرد: طی بررسی‌های لازم که صورت گرفت علت حادثه بی‌احتیاطی مالک بوده که خوشبختانه با رسیدن به موقع آتش‌نشانان در محل به کسی صدمه جانی نرسیده که در پایان پس از سردسازی محل حریق با تهیه و تنظیم صورتجلسه توسط آتش‌نشانان به ایستگاه خود بازگشتند.

وی در بخش دیگر سخنانش گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر رویت یک دستگاه خودروی پراید در حال واژگونی اطلاع داده شد که به محض اطلاع یک دستگاه خودروی سنگین امداد نجات سازمان آتش‌نشانی به محل وقوع حادثه اعزام شد.

روستایی ابراز داشت: آتش‌نشانان به محض رسیدن با رویت واژگونی خودروی پراید که راننده آن در ابتدای واژگونی فوت کرده روبرو شدند که با در اختیار داشتن تجهیزات مخصوص اقدام به درآوردن راننده از زیر خودرو شدند و با هماهنگی با نیروهای ۱۱۵و عوامل بهشت هاجر برای معاینه و انتقال جسد به سرد خانه اقدام شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات