خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش مومنانه در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۰۴۷
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش مومنانه نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علی مختاری در مراسم مرحله سوم رزمایش مومنانه با گرامیداشت حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر و همه شهدا به خصوص شهید شاخص سال، شهید «حاج میرزا محمد سلگی» اظهار داشت: امروز با کمک خیرین و گروه جهادی بقیة الله(عج) و سپاه ناحیه نهاوند سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با ۲۰۰۰ بسته معیشتی انجام گرفت .

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان است که در مجموع بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود، گفت: در این مرحله محوریت با گروه جهادی بقیة الله (عج) بود که بخش عمده این بسته‌های معیشتی را از بین خیرین جمع‌آوری کردند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: این بسته‌های معیشتی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر شهرستان بین خانواده‌های نیازمندی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند در شهرستان شناسایی شده است که تا به امروز ۵ هزار بسته معیشتی بین آنها توزیع شده است و قصد داریم بقیه خانوارها را در مرحله چهارم پوشش دهیم تا خانواری در این رزمایش بدون کمک باقی نمانده باشد .

مختاری با اشاره به اینکه از طرف بعضی از موسسات خیریه و نهاد های دیگر نیز بسته‌هایی تقسیم شده است، اضافه کرد: انتظار ما این بود که همه موسسات خیریه و گروه‌های فعال در این طرح با لیست جامع شناسایی شده توسط پایگاه‌ها و دهیاری‌ها هماهنگ باشند و طبق این لیست بسته‌های خود را پخش کنند تا مبادا خانوار نیازمندی در شهرستان جا بماند .

وی افزود: این درخواست را مجددا از همه گروه‌ها و موسسه‌های حمایتی داریم که در ادامه راه هماهنگی لازم را با سپاه ناحیه نهاوند داشته باشند تا به هدف مشترکی که داریم به نحو احسن برسیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات