امام جمعه بردخون گفت: اعتماد دولت و ملت به همدیگر بزرگ‌ترین سرمایه و پشتوانه بوده و با وجود همه مشکلات و کمبودها، به دلیل نعمت ولایت و رهبری همه توطئه‌ها خنثی شد، در صورتی که این تحریم‌ها هرکشور را به کام نابودی می‌کشاند.
کد خبر: ۹۲۴۵۱۳۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
اعتماد دولت و ملت به همدیگر بزرگ‌ترین سرمایه است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین رکنی‌حسینی امام جمعه بخش بردخون در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: یکی از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی، همدلی و همزبانی دولت و ملت بوده که موجب اقتدار و پیشرفت کشور شده است.

امام جمعه بردخون افزود: اعتماد دولت و ملت به همدیگر بزرگ‌ترین سرمایه و پشتوانه بوده و با وجود همه مشکلات و کمبودها، به دلیل نعمت ولایت و رهبری؛ همه توطئه‌ها خنثی شد، در صورتی که این تحریم‌ها هرکشور را به کام نابودی می‌کشاند.

رکنی‌حسینی اضافه کرد: امکانات کشور، همکاری نهاد‌ها و مردم، اعتماد اجتماعی و عدم فاصله بین آنان موجب عبور دولت از موانع می‌شود و همان‌گونه که پیامبران بویژه پیامبر اعظم (ص) مانند مردم زندگی می‌کردند، امام راحل و مقام معظم رهبری نیز ساده‌زیست و مردمی بوده‌اند که باعث پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی شده است.

وی اصل ولایت‌پذیری را مهم دانست و گفت: هرجا در کشور خطری احساس شد یا فتنه‌ای به وجود آمد رهبری معظم با درایت آن را مدیریت کردند و تا زمانی که مردم هوشیار و آگاه باشند دشمن نمی‌تواند کاری کند و تا هنگامی که ملت به ریسمان ولایت تمسک جوید هیچ قدرتی نمی‌تواند ضربه‌ای به نظام اسلامی وارد کند.

خطیب جمعه بردخون در خطبه دوم نماز با اشاره به مناسبت‌های هفته ابراز داشت: مجلس یازدهم با پیام مقام معظم رهبری آغاز شد و اینک نوبت نمایندگان است که به وظیفه خود عمل کنند و وعده‌ها را عملی سازند.

رکنی‌حسینی افزود: در بردخون کار‌های زیادی بر زمین مانده که یکی ساختمان فرسوده مرکز بهداشتی درمانی است، حدود ۴۰ سال از عمر این ساختمان می‌گذرد و نگاه بیش از ۱۲ هزار نفر به این مرکز دوخته شده است.

امام جمعه بردخون با بیان اینکه ساختمان بهداشتی درمانی اولویت منطقه است، گفت: این ساختمان به سلامت و حیات مردم وابسته است و تنها دارای یک تخت است و امکانات کافی ندارد، زیرا در حق بردخون کوتاهی و جفا شده است.

خطیب جمعه بردخون بیان داشت: بار‌ها گفته‌ایم و باز دوره نمایندگان پایان یافت، ۴۰ سال از عمر نمایندگان گذشت، قول دادند و عملی نشد، ساختمان فرسوده بهداشتی با کمترین زلزله ویران می‌شود، امیدواریم به این موضوع توجه کنند که این مسئله از اسکله برای مردم مهم‌تر است.

انتهای خبر/
ارسال نظرات