مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:به‌منظور ارائه خدمات بهتر و منسجم‌تر به نیازمندان و اجرای عدالت در نظام توزیع سامانه خیر واحسان «سامانه سخا» در کمیته امداد استان زنجان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۲۴۵۱۸۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛هدایت صفری با اشاره به اینکه سامانه سخا به‌منظور جلوگیری از پراکندگی ارائه خدمات و اقدامات ، برای حمایت از نیازمندان راه‌اندازی شده است، افزود: سامانه خیر واحسان برای اولین بار به‌صورت منسجم یکپارچه  وملی برای حمایت از نیازمندان با رعایت عدالت در توزیع راه‌اندازی شده است.

 

وی افزود: این سامانه برای ثبت اطلاعات نیازمندان و همچنین ثبت کمک‌های مؤمنانه مردم خیراندیش و نیکوکار و خیرین ، خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری  راه‌اندازی شده که علاوه بر جمع‌آوری آمار نیازمندان واقعی، هم‌زمان ارتباط مؤثری را با همه خیران و خیریه‌ها به‌ویژه مراکز نیکوکاری برقرار می‌کند.

 

صفری تصریح کرد: کمیته امداد به‌عنوان هسته اصلی دریافت کمک‌های مردمی با راه‌اندازی این سامانه باعث شده تا نهادها و اشخاص کمک‌کننده با مراجعه به سامانه و دریافت اطلاعات موردنیاز، کمک‌های خود را ثبت کنند و بدین ترتیب ضمن جلوگیری از ارائه خدمات و کمک‌های تکراری، خدمات خیران ،مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری به‌صورت عادلانه بین نیازمندان واقعی توزیع می‌گردد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن دعوت  از خیران ،مراکز خیریه وعلاقمندان جهت ثبت عملکرد خدمات خود در این سامانه بیان داشت: با ورود به این سامانه به آدرس Esakha.ir و با کلیک بر روی دکمه ثبت‌نام خیرین و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده افرادمی توانند عضو این سامانه شوند.

 

ارسال نظرات