رئیس کمیته امداد امام خمینی میاندوآب خبر داد

توزیع ۸۰۰۰ غذای گرم بین نیازمندان در میاندوآب

رئیس کمیته امداد امام خمینی میاندوآب گفت: همزمان با اجرای طرح اطعام مهدوی، هشت هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در میاندوآب توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۲۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

به گزارش بیج کارمندان خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی :رسول بخشی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال علاوه بر توزیع سبدکالا و بسته های معیشتی، با راه اندازی آشپزخانه مهدوی و در قالب طرح اطعام مهدوی، افطاری برای مددجویان تحت پوشش و نیازمندان تدارک دیده شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: همزمان با اجرای طرح اطعام مهدوی، هشت هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در میاندوآب توزیع شد.

وی هم چنین با اشاره به راه اندازی ایستگاه نذری در محل آشپزخانه مهدوی در ایام مصادف با شهادت امیرالمومنین(ع)، گفت: در این راستا نیز یک هزار و ۵۰۰ پرس سوپ نذری بین اقشار مختلف مردم توزیع شده است.

بخشی تصریح کرد: با کمک های جمع آوری شده خیرین برای تهیه ۶۰۰ سبدکالا و توزیع آن بین خانوارهای مددجوی تحت پوشش و اطعام آنان استفاده شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با تقدیر و تشکر از ستاد خیرین و کمک‌های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته اند و امیدواریم همیشه یار و یاور ما باشند.

ارسال نظرات