فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد در گفت‌وگو با «بسیج»؛

بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان اشتهارد توزیع شد

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد گفت: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای رزمایش کمک مومنانه،در مرحله سوم این رزمایش بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی در شهرستان اشتهارد تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۵۳
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای مواسات و کمک مومنانه، مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان اشتهارد برگزار شد.

بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان اشتهارد توزیع شد

وی به غیر از اقداماتی که در قالب این رزمایش انجام شده از کمک‌های خیران، گروه‌های جهادی، مساجد، ائمه و جماعات به خانواده‌های آسیب‌دیده خبر داد و عنوان کرد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری عزمی جدی در کشور برای اجرای رزمایش مواسات ایجاد شد.

سرگرد ترابی شکل‌گیری قرارگاه استانی رزمایش مواسات در استان البرز با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در همین راستا جهت شکل‌گیری قرارگاه‌های شهرستانی نیز موارد لازم به ائمه جمعه ابلاغ و به این ترتیب قرارگاه‌های شهرستانی هم تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: بسته‌های معیشتی شامل کالا‌های اساسی از قبیل مرغ ، برنج، روغن ، رب گوجه فرنگی،ماکارانی و حبوبات است.

فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد در پایان با تشریح اقدامات انجام شده در راستای کمک مومنانه شهرستان گفت : در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه شهرستان اشتهارد بیش از ۱۴۰۰ بسته ،مرحله دوم ۱۵۰۰ بسته و در مرحله سوم بیش از ۱۰۰۰ بسته تهیه و از طریق پایگاه های بسیج بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده گان ناشی از بیماری کرونا توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها