به همت معاونت امور بانوان بسیج اساتید استان البرز برگزار شد:
کنفرانس "دنیای امروز، سلامت و نقش رسانه ها" با مطالعۀ موردی کرونا و رفتار شناسی اجتماعی، روز سه شنبه ۹۹/۰۳/۰۶ ساعت ۹ صبح توسط دکتر تاجیک فوق تخصص سلامت، علوم رفتاری و محیط زیست و به همت معاونت امور بانوان سازمان بسیج اساتید استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۸۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، کنفرانسی با عنوان "دنیای امروز، سلامت و نقش رسانه‌ها با مطالعۀ موردی کرونا و رفتار شناسی اجتماعی" روز سه شنبه ۹۹/۰۳/۰۶ ساعت ۹ صبح توسط دکتر تاجیک فوق تخصص سلامت، علوم رفتاری و محیط زیست به همت معاونت امور بانوان سازمان بسیج اساتید استان البرز برگزار شد.

کنفرانس


در این سخنرانی برخی از دیدگاه‌های حاکم بر سیاست‌گذاری‌های دنیای امروز مطرح شد.

مثال موردی انتشار ویروس کووید-۱۹ و ارائۀ راهکارهای فردی استفاده از ماسک و شستن دست و خانه نشینی و وضع قوانین منع آمد و شد و کسب و کار، در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران، از سیاست‌هایی است که به موجب طراحی مدل اجتماعی- اکولوژیکی سطح بندی از «قوانین به فرد در جامعه» می باشد که توسط رسانه‌ها به مردم جهان القا می گردد، از جمله مباحث مطرح شده در این کنفرانس عنوان شد.

همچنین بیان شد، سازمان بهداشت جهانی WHO با ارائۀ راهکارهای جهانی مقابله با کرونا تابع همین سیاست گذاری ها بوده و در این میان وزارت بهداشت ایران نیز با پیوستن به کارآزمایی بالینی جهانی برای درمان کرونا از این قاعده مستثنی نیست.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان البرز

ارسال نظرات