مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: در ماه مبارک رمضان ۹۸۶ حامی جدید ایتام در استان مرکزی جذب و این حامیان حمایت از ۱۳۶۵ فرزند یتیم را عهده دار شدند.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۹۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید مومنی ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از طرح‌های موفق کمیته امداد است ، گفت: در ماه مبارک رمضان ۹۸۶ حامی جدید ایتام در استان مرکزی جذب و این حامیان حمایت از ۱۳۶۵ فرزند یتیم را عهده‌دار شدند.

وی ضمن تشکر از حامیان استان مرکزی اظهار کرد: حامیان فرزندان ایتام و محسنین در سال جاری تاکنون دو میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان به حساب فرزندان معنویشان واریز کردند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعداد ۲۵ هزارو ۴۵۰ حامی در استان مرکزی حمایت از فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شدند، افزود: از این تعداد ۱۳ هزارو ۷۰۹ نفر حمایت از دو هزار یتیم و ۱۱ هزارو ۷۴۱ نفر حمایت از ۴۸۷۸ فرزند محسنین را بر عهده گرفتند.

وی در ادامه گفت: در سال گذشته ۱۷ میلیاردو ۹۲۲ میلیون تومان توسط حامیان به حساب فرزندان معنویشان واریز شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در پایان بابیان اینکه بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند، تأکید کرد: حامیان و خیران نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین به یاری کودکان نیازمند بشتابند و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات