مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری نشست تبیینی با محوریت اندیشه حضرت امام(ره) با حضور آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در روز سه شنبه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۳۸۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰

حجت الاسلام صفر قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفتگو با  خبرگزاری بسیج استان مرکزی  ؛ با اشاره به چهاردهم خرداد سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) با تشکیل انقلاب اسلامی امیدی برای محرومان و مستضعفان جهان و سبب نا امیدی و یأس مستکبران  عالم شد و این بستری برای  ایستادن مستضعفین عالم در برابر زورگویی شد.

وی افزود: حکومت دینی و تشکیل نظام اسلامی مهمترین هدیه‌ای بود که امام راحل با نهضت خود برای امت اسلامی ایران به ارمغان آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: در حقیقت امام خمینی (ره) مدیریت دینی جامعه و کارآمدی دین در امور اداره جامعه را اثبات و نهادینه کرد.

وی تصریح کرد: امام راحل در برابر تمامی قطب‌های ظلم و استکبار در جهان ایستاد و حکومت جمهوری اسلامی را پایه گذاری کرد.

قربانپور با اشاره به اینکه برنامه های امسال ارتحال امام در غالب تولید محتوا در فضای مجازی انجام می شود،گفت: با توجه به اینکه از نعمت حضور در مرقد مطهر امام(ره) با توجه به شرایط کرونایی بی بهره هستیم امسال برنامه ها به شکلی متفاوت تر برگزار می شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  در مرکز استان با همکاری بسیج طلاب و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه ‌برنامه‌ای با حضور ائمه جماعات، مسئولان حوزه علمیه  با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان با عنوان تبیین اندیشه حضرت امام(ره) در روز سه شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات