فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: بیش از ۲،۳۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز گوساله و بسته‌های حمایتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در مناطق روستایی و عشایری شهرستان مهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۴۲۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۷
سرهنگ پاسدار حسین نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در مهرستان گفت: بیش از ۲،۳۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز گوساله و بسته‌های حمایتی در قالب رزمایش کمک مومنانه در مناطق روستایی و عشایری شهرستان مهرستان توزیع شد.

وی افزود: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه بیش از ۲،۳۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز گوساله و بسته‌های حمایتی شامل برنج، روغن، رب و ماکارونی در بین افراد نیازمند مناطق روستایی و عشایری شهرستان مهرستان توزیع گردید.

سرهنگ نکوئی بیان کرد: این رزمایش کار جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها بین اقشار آسیب‌پذیر ناشی از شیوع کرونا را بر عهده دارد و با محوریت بسیج سپاه و با همکاری نیرو‌های مردمی با یک برنامه مستمر اقدام می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان بیان داشت: ارزش ریالی هر بسته ۳ میلیون ریال است که به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

این مسئول همچنین با اشاره بر اینکه ۲ هزار سبد غذایی در ماه مبارک رمضان از قبیل برنج، روغن، مرغ، خرما، شکر، رب، و ماکارونی بین نیازمندان توزیع شد، خاطرنشان کرد، طبخ و توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم و‌تولید بیش از ۳ هزار ماسک توسط بانوان بسیجی شهرستان مهرستان می‌توان اشاره کرد.
ارسال نظرات