نماینده مردم ساوجبلاغ،نظرآباد و طالقان در مجلس:
منتخب مردم ساوجبلاغ،نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح قوانین ضعیف یکی از برنامه‌های مجلس یازدهم است،گفت: اشرافیگری برخی از مسئولان سبب ایجاد شکاف طبقاتی در جامعه شده است.
کد خبر: ۹۲۴۵۵۰۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی حدادی با اشاره به فرارسیدن روز هفتم خرداد و آغاز بکار مجلس یازدهم، اظهار داشت: مجلس کارآمد، مجلسی است که در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی در خصوص اولویت‌های مجلس یازدهم و تحولاتی که باید در این مجلس انجام شود، افزود: اصلاح ساختار نسبت به قوانینی که ایراد دارد و  مانع تولید و پیشرفت کشور است و در کنار آن اصلاح فرهنگ نظارت گسترده، قوی و کارآمد در سطح استانی و ملی پیش از جمله برنامه‌های این مجلس است.

منتخب مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان با بیان اینکه مردم ایران بهترین مردم هستند، بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری باید به جهش تولید و معیشت مردم توجه ویژه‌ای شود و به معنای واقعی در کنار مردم باشیم.

حدادی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با سه مولفه خداباوری، دین باوری و خودباوری پیروز شد، عنوان کرد: ما می‌توانیم یکی از مولفه‌هایی بود که امام خمینی(ره) به ما یاد داد که بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای پیشرفت استفاده کنیم.

وی از جمله دلایل افزایش فاصله طبقاتی بین جامعه را اشرافی‌گری برخی از مسئولان عنوان کرد و گفت: زندگی اشرافیگری برخی از مسئولان در کنار ایجاد شکاف عمیق در جامعه، سبب این می‌شود که مسایل و مشکلات کف جامعه را نیز درک نشود.

منتخب مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس یازدهم قوانین ضعیف اصلاح می‌شود،گفت: قوانین مصوب خوبی در کشور وجود دارد که با نظارت بهتر و بیشتری برای اجرای آن  نیازمند است.

حدادی خاطر نشان کرد: مبارزه با فساد، رانت، رانتخواری و همچنین توجه به شفافیت آرا و مسائل مالی نمایندگان از دیگر اهداف این مجلس است چرا که این شفافیت سبب ایجاد امید در بین مردم می‌شود.

ارسال نظرات