خبرهای داغ:
آیت اله عابدینی گفت: امروز خط مقدم جبهه ما یمن غره، فلسطین، لبنان، آفریقا است و این عزت و اقتداری است که خداوند بر ما عنایت فرمود.
کد خبر: ۹۲۴۵۵۲۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با حضور مسوولان کشوری و استانی صلح امروز در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

آیت اله عابدینی در این مراسم با اشاره به اهمیت تبلیغات و فضای محیطی در شهر بیان کرد: همین که وارد شهر می شویم باید حال و هوای شهر نشان دهد که در این شهر نماز جمعه، نمازهای جماعت برپاست و تبلیغات اسلامی و نهادهای فرهنگی تلاش می کنند.

وی گفت: اگر رسالت های سازمان تبلیغات و سایر نهادهای فرهنگی را نام ببریم بعضی از برجسته های آن شامل فضای محیطی شهر است.

آیت اله عابدینی اظهار کرد: یکی از رسالت ها انس با قرآن و سیره رسول اکرم(ص) و ائمه هدی(ع) است که این امر باید تاثیر روحانیت، نمازها و سازمان های فرهنگی را نشان دهد.

خطیب جمعه قزوین با اشاره به آیه شریفه الا بذکر الله تژمئن القلوب عنوان کرد: خداوند فرموده ذکر را جدی بگیرید که در غیر این صورت مردم دچار خلأ فکری و حسادت و رقابت های ناسالم شده و زندگیشان را تلخ می کند و اگر فرد با ذکر آرام شد، این آرامش را به جامعه سرایت می دهد.

در آستانه رحلت امام هستیم و جا دارد رساله ها در این زمینه نوشته شود امام فرمودند با دلی آرام، قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار از میان شما میروم که این چهار کلمه چهار نیاز جامعه بشریت است که در عمق عظمت و آرامش زندگی کنند.

وی افزود: وقتی مراسم حج را بجا می آوریم و حتی وقتی نماز جمعه انجام می شود خداوند می فرماید که مقصد روشن بودن چراغ ذکر است.

آیت اله عابدینی خاطرنشان کرد: اقامه عدل یکی دیگر از رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی است. ورودی های اسلام نیز اسمی دارد که یکی از این ورودی ها که بسیار مهم است عدل است که از وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی همین اقامه عدل است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: باید در اعمال و اجرای عدالت سینه سپر کنیم و انتظار ما این است همه کسانی که زیر چتر تبلیغات اسلامی هستند همه مسائل دین را مدنظر قرار دهند. رسالت حمایت از اهل اسلام و مظلومین عالم ولو اگر مسلمان نباشند از دیگر رسالت های مهم تبلیغات اسلامی است.

با اشاره به نژادپرست بودن پلیس آمریکا عنوان کرد: رسالت ما رساندن صدای مستضعفین و مظلومین به گوش مردم دنیاست. رسالت دشمن شناسی و افزایش آگاهی مردم و رسالت عزت و اقتدار که دروازه ورودی کسانی است که می خواهند انتخاب دین و آئین کنند از دیگر رسالت های تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به حضور نفتکش های ایرانی در ونزوئلا افزود: وجود نفتکش ها در ونزوئلا نمایانگر اقتدار مسلمانان و سیلی محکم بر گوش مستکبرین است رسالتی است که به مردم دنیا نشان داد می توان در مقابل ظلم ایستاد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها