خبرهای داغ:

تولید کار فرهنگی تخصص شهرداری نیست/نقش آفرینی مدیران در برگزاری مراسم ارتحال امام راحل

شهردار شاهرود گفت: تولید کار فرهنگی تخصص شهرداری نبوده و همت و همیاری هنرمندان و رسانه‌ها که خود متولایان این امر هستند را می‌طلبد و با فرارسیدن رحلت امام خمینی (ره) و عدم برگزاری مراسم در تهران مدیران شهر‌ها باید پررنگ‌تر از سال‌های قبل نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۲۴۵۵۴۷
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
تولید کار فرهنگی تخصص شهرداری نیست/نقش آفرینی مدیران در برگزاری مراسم ارتحال امام راحلبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا حاجی محمدعلی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود که با موضوع برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام واقدامات فرهنگی در تحقق جهش تولید برگزار شد، با اشاره به اینکه زیر ساخت شهری از فرهنگ شروع می‌شود و تمام کار‌های عمرانی برای زندگی بهتر است گفت: شاید ما مدیران در جلسات با هنرمندان خوب صحبت کنیم، اما در عمل خروجی لازم را نداشته باشیم چرا که شاخصی برای سنجش عملکرد مدیران در بحث فرهنگی تعیین نشده که هر مدیر چقدر برای فرهنگ خدمت کرده است.
وی افزود: برای رتبه بندی اقدامات فرهنگی مدیران پیشنهاد میکنم یک شاخصه فرهنگی قرار دهید و اگر این اقدام صورت نگیرد فرایند کار ارتقا نخواهد یافت.
شهردار شاهرود با بیان اینکه تولید کار فرهنگی تخصص شهرداری نبوده و همت و همیاری هنرمندان و رسانه‌ها که خود متولایان این امر هستند را می‌طلبد تصریح کرد: با فرارسیدن رحلت امام خمینی (ره) و عدم برگزاری مراسم در تهران مدیران شهر‌ها باید پررنگ‌تر از سال‌های قبل نقش آفرینی کنند.
حاجی محمد علی با اشاره به آمادگی کامل شهرداری برای همکاری با پلیس راهور، نیروی انتظامی و شورای هماهنگی جهت برگزاری هدفمند مراسم ارتحال امام (ره) ابراز کرد: تمامی پرچم‌های رنگی سطح شهر جمع و پرچم‌های مشکی به اهتزاز در خواهد آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها