خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مراسم ویژه ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد در شاهرود با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می شود از اجرای برنامه یادبود اموات کرونایی در ۲۲ خرداد خبر داد و گفت: آیین تجلیل از نیروهای خط مقدم مقابله با کرونا و مدافعان سلامت برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۴۵۵۵۱
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شاهرود با بیان اینکه آیین بزرگداشت رحلت امام (ره) و یادبود شهدای ۱۵ خرداد با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل مرقد شهدای گمنام برگزار می‌شود، افزود: بر اساس تصمیم گرفته شده عصر روز ۱۴ خرداد بعد از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در فضای باز مرقد شهدای گمنام شاهرود آیین بزرگداشت رحلت امام (ره)، یادبود شهدای ۱۵ خرداد و اقامه نماز مغرب و عشاء با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به مدت یک ساعت برگزار خواهد شد.
وی از برگزاری نمایشگاهی از آثار امام (ره) و وقایع ۱۵ خرداد در محل مرقد شهدای گمنام خبر داد و تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی شهرستان در مدت شیوع کرونا کارکرد خوبی در جهت منافع مردم داشتند که جای تقدیر دارد.
امینی تاکید کرد: در سال "جهش تولید" خانواده‌ها باید با خرید کالای ایرانی هرچند که از نظر کیفیت در رتبه پایین تری نسبت به کالای خارجی باشد از تولید داخلی حمایت کرده تا شعار سال تحقق یابد.
امام جمعه شاهرود ادامه داد: بهتر بود در طرح کمک مومنانه از برنج‌های ایرانی به جای برنج خارجی استفاده می‌شد تا تولید کشور رونق بیشتری می‌گرفت.
رییس شورای فرهنگ عمومی شاهرود اظهار کرد: آیین تجلیل از نیرو‌های خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و مدافعان سلامت هم برگزار خواهد شد.
وی همچنین از برگزاری آیین یادبودی روز ۲۲ خرداد ماه برای اموات کرونایی در مسجد مدرسه قلعه خبر داد و گفت: آیین یادبودی هم با محوریت شهید سردار شعبانی با رعایت موازین و شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
برگزاری ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد در شاهرود/برگزاری یادبود اموات کرونایی/آیین تجلیل از نیروهای خط مقدم مقابله با کرونا
ارسال نظرات
پر بیننده ها