خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه هیئت جایی است که مکتب اهل بیت(ع) احیاء می‌شود، گفت: هیئت‌های ما زنده و پویا هستند.
کد خبر: ۹۲۴۵۶۷۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴

هیئت‌های ما زنده و پویا هستند/یکی از اسباب رشد انسان خدمت‌رسانی به دیگران استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌اله حبیب‌اله شعبانی در همایش تجلیل از خادمان پویش ملی «علی یاوران» استان همدان اظهار داشت: خداوند متعال در باطن ما حضور دارد و می‌داند که هیئتی‌ها، ائمه جمعه و جماعات، بسیج و سپاه، عموم مردم و کادر درمانی ما چقدر زحمت کشیدند و در جریده اعمال ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از اسباب رشد انسان خدمت‌رسانی به دیگران است، افزود: یکی از وسیله‌هایی که قرآن دعوت می‌کند به چنگ زدن برای ارتقاء یافتن، خدمت‌رسانی به دیگران است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه در این خدمت رسانی دولت و ملت در کنار هم؛ مردم سالاری دینی به معنای واقعی متجلی شد، اضافه کرد: این خدماتی که اتفاق افتاد یکی از نشانه‌هایی است که کشور ما حقوق بشر را به معنای واقعی قبول دارد.

وی با بیان اینکه اگر کسی می‌خواهد معتقد به حقوق بشر شود باید عملکرد سه ماهه گذشته مردم‌ ما را ببیند، ابراز داشت: این نوع دوستی‌ها نشانه توجه به حقوق انسانی است که هیئت‌های ما تربیت شده مکتب اهل بیت(ع) هستند.

شعبانی تصریح کرد: هیئت فقط جایی برای گریه کردن و سینه زدن نیست، هیئت جایی است که مکتب اهل بیت(ع) احیاء می‌شود و ولایت اهل بیت(ع) را در کوچه و بازار تجلی می‌بخشد و هیئت تراز انقلاب این است که باید تجلی پیدا کند.

وی گفت: احیاء امر اهل بیت(ع) همان کاری بود که هیئت‌های ما انجام دادند و نشان دادند که گریه‌ها و عزاداری‌ها درست بوده است و آن عزاداری که جهت‌گیری سیاسی و اجتماعی ندارد در همان جایی که عزاداری می‌کند دفن خواهد شد اما نشان دهنده این است که هیئت‌های ما زنده و پویا هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه جریان ویروس کرونا تقریبا تمام شده است و کم کم اذهان‌مردم از آن ‌پاک می‌شود، ابراز داشت: این یک ابتلاء و آزمایش برای همه کشورهای دنیا بود که رهبری می‌فرمایند «مردم ما از این آزمایش پیروز و سربلند بیرون آمدند»؛ بنابراین دست اندرکاران خودشان را برای کارهای بزرگ‌تر و کلان‌تری آماده کنند.

وی در خصوص نقش هیئت‌ها در تحقق شعار سال «جهش تولید»، یادآور شد: هیئت‌ها باید در کوتاه مدت ورود پیدا کردند و باید بدانند در جهت‌گیری‌های اجتماعی و در مسئله اقتصاد کلان کشور نقش و جایگاه هیئت‌ها کدام است.

شعبانی با بیان اینکه در دوم اسفند ماه ماسک پیدا نمی‌شد اما امروز استان ما به مرز صادرات رسیده است، اضافه کرد: مسئولین و متولیان امر باید باهم یکدل باشند، هیئت‌ها باید دغدغه‌های بزرگ‌تری داشته باشند و دغدغه اصلی انقلاب باید برای هیئت‌های ما باشد.

وی با اشاره به اینکه شهدا در مدیریت هیئت‌ها موثر هستند، گفت: ساختن جامعه ایمانی و دغدغه نظام، انقلاب و تمدن اسلامی مربوط به هیئتی‎ها است و این انتظاری است که از هیئت‌های ما می‌رود.

در این مراسم از خادمین جامعه ایمانی همدان، ملایر، نهاوند، فامنین و بهار و همچنین از خادمین آشپزخانه علی یاوران تجلیل شد و در پایان مداح اهل بیت حاج احمد گلپریان مداحی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات