خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بجنورد از اجرای طرح کرامت با اولویت موضوع طلاق و اعتیاد در ۱۸ محله این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۵۷۱۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، «مهدی الهی راد» امروز در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی که با محوریت منطقه جوادیه در سپاه شهرستان بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه طرح کرامت با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت می گیرد، گفت: این طرح در 5 موضوع اشتغال، آموزش، سازندگی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است.

فرمانده سپاه بجنورد اظهارداشت: در سال جاری نیز طرح کرامت با اولویت موضوع طلاق و اعتیاد در 18 محله شهرستان بجنورد اجرا می شود.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که قرارگاه محرومیت زدایی باید انجام دهد، تبلیغ و ترویج این طرح در بین محله های هجده گانه و تشویق مردم محله به مشارکت قوی و موثر در این طرح است.

الهی راد افزود: پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد، محور این حرکت هستند و باید با توان و روحیه جهادی وارد عمل شده و آسیب های اجتماعی محله های هدف از جمله منطقه جوادیه را به حداقل برسانند.

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد با اشاره به فعالیت های دیگر سازمان ها و نهاد ها در شهر بجنورد، بیان داشت: تمام سازمان ها و نهادهای مرتبط با کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی باید خود را ذیل قرارگاه محرومیت زدایی، طرح کرامت تعریف و با هم افزایی، مشارکت و همکاری و جلوگیری از موازی کاری در محله های شهر بجنورد اقدامات موثری صورت گیرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها