مدیر عامل پست بانک اعلام کرد: این بانک به عنوان بانک عامل مناطق روستایی و کم‌برخوردار کشور اقدام به اجرای طرح "پست‌بانک‌ایران برای ایران همدل" با تخصیص اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال در سطح کشور نمود.
کد خبر: ۹۲۴۵۸۷۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری افزود: این بانک به‌عنوان بانک عامل مناطق روستایی و کم‌برخوردار کشور و درراستای عمل به منویات مقام معظم رهبری درخصوص کمک مؤمنانه به نیازمندان و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و دعوت وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات برای حمایت از نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، اقدام به اجرای طرح "پست‌بانک‌ایران برای ایران همدل" با تخصیص اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال در سطح کشور نمود.

مدیرعامل بانک تصریح کرد: این طرح در ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و هفته اکرام با مشارکت بانک و کارکنان، کارگزاران باجه‌های بانکی و خیرین درسطح کشور به صورت استانی اجرا و بیش از ۴ هزار بسته اقلام ضروری تهیه و در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در مناطق روستائی و کم‌برخوردار توزیع گردید.

شیری عنوان کرد: پست بانک ایران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی علاوه بر آن، طی اسفندماه سال گذشته طرح تسیهم شادی با رونق تولید ملی را با مدیریت بهینه هزینه‌های تبلیغاتی جهت حمایت از رونق تولیدات داخلی و حفظ اشتغال پایدار و با تهیه و توزیع ۸۵۰۰ جفت کفش از تولیدکنندگان داخلی در بین دانش آموزان مدارس روستاهای ۱۱ استان آسیب‌دیده از بلایای طبیعی سیل و زلزله و مناطق محروم اجرا کرد.

گفتنی است، طرح پست‌ بانک‌ ایران برای ایران‌همدل با همکاری اداره‌ کل روابط‌ عمومی، مدیریت‌های شعب استان‌ها و حوزه مقاومت بسیج و پایگاه‌های زیرمجموعه آن درسطح کشور اجرا گردید.

ارسال نظرات