جلسه هم افزايي بسيج كارمندان استان سمنان با اعضای مسجد پيامبر اعظم محله اسلامي مسكن اسلامي سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۱۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، دهرويه رياست سازمان بسيج كارمندان در این جلسه در مورد نحوه هم افزايي سازمان با مساجد محله هاي اسلامي بخصوص محله اسلامي مسكن مهر و همچنين در خصوص صحبت هاي مقام معظم رهبري در مورد قرباني كردن مردم سبزوار جهت كمك به محرومين توضیحاتی ارائه داد.

وی با توجه به صحبت هاي مقام معظم رهبري و بسته هاي حمايتي مردم به مستضعفان و اشباع آن مقرر شد با توجه به فرارسيدن سالروز رحلت حضرت امام و سالروز زعامت رهبري مقام معظم رهبري به رهبري جمهوري اسلامي ايران ١٤ قرباني انجام و به ٧٠٠ نفر از خانواده هاي كم بضاعت و كم برخوردار توزيع گردد.

دهرويه در خصوص آمادگي همه اقشار بسيج جهت طرح مذكور اعلام نموده كه ان شإالله بتوانيم در صحنه هاي بعدي از آنان استفاده نمائيم.

رئیس سازمان بسيج كارمندان اضافه کرد: بتوانيم يك مدل يا پايلوت را تعريف نموده و در خصوص آن پيشنهادات و انتقادات را جمع آوري نمائيم و در غالب يك كار عملي آن را انجام دهيم و آن را در بين اقشار توزيع داده شود و نقش آن را در اقشار بسيج تعريف نموده تا بتوانيم از ظرفيت هاي آنان در برنامه هاي بعدي استفاده نمائيم.

غائبي مسئول محله اسلامي مسكن مهر توضيحاتي را در خصوص جمع آوري زكات فطره در آن محله اسلامي ارائه کرد.

جلالي جانشين فرماندهي در امور اقشار و متخصصين در مورد بازگشت فعاليت هاي بسيج در غالب مسجد محوري و محله محوري را به فال نيك گرفت و آمادگي خود را جهت تجمع و جلسه همه اقشار بسيج جهت هرچه بهتر برگزار نمودن طرح مذكور اعلام کرد و گفت: بهتر است از هر قشر يك نماينده در محله ها داشته باشيم و با توجه به جنس هر قشر و مشكلات محله و مسجد بتوانيم از ظرفيت هاي اقشار جهت رفع آن مشكلات استفاده نمائيم.

وی در آخر اعلام نمود كه ان شإالله بتوانيم با كمك همه اقشار گوشه اي از فعاليت مذكور را به دوش داشته باشيم.

طالب بيدختي عضو محله اسلامي مسكن مهر گفت: کرونا آمده يك درس هايي را به ما بدهد و حكمت هايي را براي ما پديد آورد كه ان شإ الله بتوانيم خدمتي را در خصوص طرح مذكور ارائه نمائيم.

حسن آبادي عضو موكب حبيب ابن مظاهر(ع) در خصوص فعاليت هاي خود و مسجد در دوران نوجواني و فعاليت شهداي محله خود در مسجد و بسيج توضيحاتي را عنوان کرد.

وی افزود: در مورد كار هاي جهادي خود در مسجد به عنوان مكاني كه مي توان در آن همه كار ها را در آن هدايت كرد و در آن نقش ايفا نمود ، اين باعث شد كه ما هم اكنون هم بتوانيم در اين محله اسلامي كه مردم آن از تمكن مالي ضعيفي برخوردار هستند خدمتي را ارائه نمائيم.

حسن آبادي تصریح کرد: با توجه به طرح فوق و قرباني براي مردم را به عنوان يك خدمت مومنانه افتتاح نمائيم و بتوانيم با توجه به بزرگداشت حضرت امام (ره) در سال جاري و با وجود اين بيماري بتوانيم خدمتي را به مردم ارائه نمائيم.

عضو موكب حبيب ابن مظاهر(ع) بیان کرد: با توجه به انجام اين طرح بتوانيم از افرادي كه توانمندي هاي لازم را دارند در اين طرح و نمونه طرح هاي آينده استفاده نمائيم.

حسين پور جانشين كميته امام شهرستان سمنان نیز گفت: هر كاري كه انجام مي دهيم بهتر است كه كار ناقص در نيايد و مديريت اين كار داشته باشيم و هنوز بيماري كرونا تمام نشده است و ما مي توانيم در حوزه هاي مختلف كمك مثل رفع مشكل نقدينگي خانواده هاي كم بضاعت برنامه ريزي هايي نمائيم و در خصوص توزيع نيز از اطلاعات كميته امداد استفاده شود تا بتوانيم بهتر اين كار انجام شود.

در آخر مقرر گرديد تا روز ١٣ خرداد قربانی، خرد كردن و فريز آن انجام شود و در روز شنبه بعد از تعطيلات توزيع گردد و همچنین بسته بندي قرباني ها را به صورت شكيل انجام و تبليغ رحلت حضرت امام (ره) نيز انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها