خبرهای داغ:
شهردار اسدآباد در گفت‌وگو با «بسیج» گفت: مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می‌شود مردم مطالبات خود را با مسئولان در میان گذاشته و برخی اقدامات سریع‌تر انجام شود.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۲۸
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱

بازدید از محلات و بررسی مشکلات آنها از نزدیک موجب تسریع در اقدامات می‌شودعلیرضا فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد در حاشیه بازدید شبانه از محله بلوار کشاورز اسدآباد اظهار داشت: مشاهده مسائل و مشکلات محلات از نزدیک موجب می‌شود مردم مطالبات خود را با مسئولان در میان گذاشته و برخی اقدامات سریع‌تر انجام شود.

وی افزود: دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی مشکلات آنان در بازدیدهایی که تاکنون انجام شده منجر به کسب رضایت شهروندان شده است.

شهردار اسدآباد ابراز داشت: در این بازدید که جمعی از اهالی و شهروندان این منطقه حضور داشتند با بررسی مشکلات، راه‌حل‌هایی در راستای تسریع در روند مشکلات ارائه شد.

وی عنوان کرد: در این بازدید در خصوص اجرای عملیات جدول‌کشی، زیرسازی و آسفالت کوچه‌های خاکی و همچنین مشکلات دو باب منزل مسکونی که با نگهداری دام و عدم عقب‌نشینی مشکلات بهداشتی و سد معبر برای اهالی به وجود آورده‌ بودند، تدابیری اتخاذ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات