مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

تبیین و نشر اندیشه‌های امام(ره) درفضای مجازی

حجت الاسلام بر لزوم استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در راستای تبیین آرمان ها و اندیشه های امام خمینی (ره) تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۷۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

حجت الاسلام « علی اکبر انصاری راد »، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بندرعباس ضمن بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره)، اظهار کرد: باید تفکر و اندیشه‌‌های الهی و انسانی حضرت امام(ره) بیش از پیش تبیین و بازخوانی، و در شبکه های مجازی بازنشر شود.

 

وی با تاکید بر ضرورت بازنگری در آثار و اندیشه های امام راحل افزود: مطالعه کتاب‌ها و وصیت نامه امام خمینی(ره) علاوه بر اینکه مردم را بیشتر با شخصیت حضرت امام آشنا می کند به رفع مشکلات و اجرای تصمیمات مدیریتی کشور و مدیریت فردی و اجتماعی نیز کمک خواهد کرد.

 


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ضمن دعوت از عموم مردم بخصوص جوانان جهت پشتیباتی قوی از شبکه های اجتماعی تاکید کرد: روحانیان و متدینین لازم و ضروری است که در راستای تشویق چهره به چهره افراد مخصوصا نسل جوان جهت تقویت و انتشار مبانی و اندیشه های امام (ره) در شبکه های اجتماعی فعالیت کنند و اجازه ندهند برخی نادانان و دشمنان قسم خورده امام و انقلاب ضمن تحریف تاریخ و شخصیت امام به اندیشه های جوان مسلمان حمله کنند

 

حجت الاسلام انصاری راد گفت: امروزه بهترین فرصت برای دوستدارن و علاقه مندان به امام و انقلاب ظرفیت فضای مجازی و مخصوصا شبکه های اجتماعی است .

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: باید از ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جهت تولید محتوای فاخر برای تبیین آرمان ها و اندیشه های ارزشمند امام خمینی (ره) برای همگان به ویژه نسل جوان بهره گرفت.

 

وی اضافه کرد: تبیین و تشریح این دیدگاه ها برای نسل جوان و جامعه جهانی ضروری است و این اندیشه ها باید در جامعه اجرایی شود و در این راه نقش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بسیار تاثیرگذار می باشد.

 

انصاری راد با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) اظهارکرد: اخلاص و خدامحوری، شجاعت، تدبیر و نگاه همه جانبه امام خمینی(ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و شخصیت ایشان را جهانی کرد که باید برای بقای نظام نیز این روحیه در بین مسئولان و مردم وجود داشته باشد و از قدرت های جهان هراسی نداشته باشند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان از اندیشه‌ های سیاسی امام خمینی(ره) بود و ایشان گفتمان جدیدی برگرفته از سنت نبوی و سیره علوی و آموزه‌ های دینی مطرح کردند.

 

وی بیان کرد: فضای مجازی فرصت و ابزار مناسبی برای تبیین اندیشه‌های امام خمینی در ایام منتهی به ارتحال ایشان است و اصحاب رسانه در این زمینه تلاش و اقدام کنند و به بیان جزئیات اندیشه‌ های امام برای انتخاب شایسته حضرت آیت‌الله خامنه ‌ای به عنوان جانشین امام برای نسل جوان بپردازند.

 

ارسال نظرات