مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با «بسیج»:

امام(ره) باعث بیداری اسلامی در جهان شد

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: یکی از مهم‌ترین اندیشه‌های زلال امام راحل حمایت از مستضعفین و مظلومان عالم در برابر ابرقدرت‌ها و زورگویان عالم بود که بارزترین آن حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف است .
کد خبر: ۹۲۴۵۹۷۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

حجت الاسلام جواد قنبری، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ایرانشهر گفت: امام خمینی(ره) احیاگر دین در عصرحاضر بود.
 
وی افزود:  امام خمینی(ره)  احیاگر دین و نهضت بیداری اسلامی در عصر حاضربود که  انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه  و پیامبر گونه امام با اعتقاد دینی در دنیا به اثبات رسیده است.
 
حجت الاسلام قنبری با تاکید بر این مطلب که دیگر ادیان الهی با انقلاب امام جان تازه گرفتند، تصریح کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی شخصی بود که برای رضای خداوند قیام و حکومت دینی الهی در جامعه اسلامی برپا کردند و باعث بیداری اسلامی و ترویج دین اسلام در دنیا شد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ایرانشهردر ادامه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اندیشه‌های زلال امام راحل حمایت از مستضعفین و مظلومان عالم در برابر ابرقدرت‌ها و زورگویان عالم بود که بارزترین آن حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف است که ثمرات این روز مهم، روز به روز در جهان کسترده‌تر می‌شود و لرزه بر پیکر پوشالی استکبار و صهیونیسم جهانی انداخته است.
ارسال نظرات