مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

مبارزه با استکبار؛یکی از شاخص‌های مکتب فکری و خط امام(ره)

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: امام (ره) به محرومان و مستضعفان جامعه توجه جدی داشتند؛ هم از این جهت که آن‌ها را نیروی‌های اصلی انقلاب میدانستند وهم از این جهت رسیدگی به اوضاع و احوال آنان متناسب باعدالت و به عدالت نزدیکتر است.
کد خبر: ۹۲۴۵۹۸۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

حجت الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی ولی فقیه دریگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: ضدیت با استبداد و استکبار یکی از شاخص‌های مکتب فکری و خط امام محسوب میشود.

وی افزود: امام راحل به همان میزانی که با استبداد داخلی مبارزه می‌کردند و بدان اهمیت میدادند به مبارزه با استکبار نیز اهمیت می‌دادند، ایشان در طول دوران مبارزاتی خود به این دو به موازات هم اهمیت می‌دادند.

حجت الاسلام  اربابی در ادامه ابیان کرد: امام(ره) به محرومان و مستضعفان جامعه توجه جدی داشتند؛ هم از این جهت که آن‌ها را نیروی‌های اصلی انقلاب میدانستند وهم از این جهت رسیدگی به اوضاع و احوال آنان متناسب باعدالت و به عدالت نزدیکتر است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: امام در خصوص توجه به مستضعفین تاکید داشتند و فرمودند، شما باید برای این پابرهنه‌ها و مستضعفین که در طول تاریخ به استضعاف کشیده شده بودند و این‌ها را به حساب نمی‌آوردند و فقط آن طبقه بالا را راضی نگاه می‌داشتند، برای این‌ها کار کنید، باید دست به دست هم بدهید که انشاءالله برای این‌ها یک زندگی مرفهی، یک وضع صحیحی پیش بیاید، درست بشود.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: امام در اهمیت این مهم فرمودند، گمان نمی‌کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار