خبرهای داغ:
سرهنگ حاجتی گفت: در عین تحریم‌های ظالمانه آمریکا و هم‌پیمانانش همچنان جوانان دانشمند ما حماسه می‌آفریند که یکی از این حماسه‌ها پرتاب موفقیت آمیز ماهواره جدید ایران است.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۰۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، مراسم تکریم و معارفه مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان خوزستان عصر امروز در سالن جلسات شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان و با حضور تعدادی از معاونت‌های سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و تنی چند از مدیران صنایع مختلف استان برگزار شد.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۹۹ به نام جهش تولید بیان داشت: اقتدار و قدرت بسیج و نظام در رسیدن نفتکش‌های ایران به قاره آمریکا و شیطنت‌های آمریکا علیه جهان اسلام توسط کشور‌های خودفروخته همسایه و نقش تاثیرگذار ایران در برهه زمانی کنونی نباید مورد غفلت قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) روحیه و تفکر بسیجی را نشأت گرفته از جبهه‌های حق علیه باطل و عملیات‌هایی مانند کربلای ۴ و ۵ دانست و افزود: در عین تحریم‌های ظالمانه آمریکا و هم‌پیمانانش همچنان جوانان دانشمند ما حماسه می‌آفریند که یکی از این حماسه‌ها پرتاب موفقیت آمیز ماهواره جدید ایران است.

در ادامه از زحمات مهندسان کمالی و پورناصری تشکر و تقدیر شده و مهندس کمالی به عنوان رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین معرفی گردید همچنین محمد خانچی به عنوان مسؤول جدید سازمان بسیج مهندسین صنعتی معرفی شد.

مهندس کمالی در ادامه گزارشی از عملکرد بسیج مهندسین صنعتی استان ارائه و اظهار داشت: در سال گذشته، ۹۸ درصد از برنامه‌های ابلاغی در پایان سال انجام پذیرفت و جایگاه بسیج مهندسین صنعتی استان از رتبه بیستم کشوری به رتبه دوم ارتقا یافت.

همچنین محمد خانچی، مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان گفت: مجموعه سازمان بسیج مهندسین صنعتی همه تلاش خود را می‌کند تا در سال جهش تولید، گامی مؤثر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها